Huvudvärk

2009-11-27 @ 18:32:50

Fan haft huvudvärk typ hela veckan lite små jobbigt men de går väl över får man hoppas
idag har jag vart i vbg och kikat i affärer sen drog vi ll överby och kolla i yttligare lite affärer
sen käka vi en kebabtallrik på toscana i grästorp riktigt smarrig faktiskt.
Väntar på kaka och lite film nu heheh har fortfarande lite ont i huvudet men vi får hoppas
det går över men är det inte konstigt att man haft det i en vecka nu typ :(

Imorgon blire annat imorgon blire lidköping ska gå i fler ja ni vet vad :_D sen käka
lite baguette med kebab röra den är övermäktigt god sen på eftermiddan blire Julbord!!!!!!!!
på tre älgar hoppas jag inte får sån huvudvärk ja haft denna veckan så alla ni läser detta tyck synd om mig :((:((


Blogg!!!
Sorry att jag inte skrivit på ett tag men som ni vet är jag en upptagen man som är lite tankspridd så skriva i bloggen kanske inte direkt är det första ja tänker på,när jag vaknar på morgonen.

Men skall försöka skriva mer nu under veckan om jag hinner i allt skolarbete är en hel del nu :S men så är det väl,

Dagens frågor?
Svara gärna i min mejl eller kommentera alla svar läses med största förståelse

1. Vad är det bästa med julen ?  
2. Vad är normalt?
3. Vad är det bästa med ludd i örat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: