Måndag Julmust e gott

2009-11-16 @ 16:41:38

Sorry jag vet att det var ett tag sen men haft en del att göra så hoppas ni har överseende med detta!

Helgen har vart vild som vanligt men helt okay faktiskt heheh
bva ute på fredan me lite polare trevligt faktiskt även om musiken dödade mina öron
sen på lördan va vi på olarys här i thn helt okay faktiskt ;)
Söndan trist som vanligt så det behöver ja väl knappast nämna blir ba så deppig
Idag va jag och hälsa på i edet fick lite mat och så helt okay faktiskt även om det
är en hel del strul :S tråkigt att familjen är så splittrad och inte alls lik som den en gång vart :(
Men det kanske kan bli bättre även om det känns väldigt långt bort.
Annars så går skolan bra  fick godkänt på min tenta känns gött som fan att slippa ha den släpande
efter sig fast vi är inne på ett super trist ämne på kursen men får väl plåga mig igenom skiten
det är så fruktansvärt tråkigt:(

Neeh ska grejja med lite annat nu men ska försöka lägga in mer under veckan
men de här med blogg glöms lätt bort hohooh

cya....folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: