Tisdag

2009-10-20 @ 16:10:57

Idag har jag vart i edet en sväng,käkat och softat nu blir det plugga och så igen lite segt men det får väl gå känner mig lite krasslig så blir att ta det lungt har ingen lust att bli sjuk :S.
Känner mig inte helt toppen idag pallar inte skriva pallar ingeting verkligen känner jag känns bara som att allt blir dåligt endå hoppas kommer ur detta nångång.
Imorgon ska jag besikta bilen blir att gå upp svin tidigt sen ska jag till skolan en sväng och diskutera redovisningen med kurskamraterna sen får jag nog läsa lite till :).

Varför ska man hålla allt inom sig men nu tror jag du förstår att jag kommer alltid finnas där för dig!!!kan inte sluta känna så trots att ja ville bara bli av med känslan.




Dagens låt: Jason Darulo whatcha say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: