Tisdag!!

2009-10-13 @ 09:50:00

Idag är det tisdag segt som vanligt,ida ska ja nog plugga har en hel del att göra så får ta tag i det nu ush man märker utanför att det börjar bli höst kallt som sjutton.
Helgen har vart galen som vanlig fick äntligen spela  bowling endå et va soft.
I helgen vette fan vad som händer är ledig typ hela veckan kommer nog bli lite långsamt:S.
Fan gick upp för en stund sen känner att jag inte vaknat till helt än :P stod i duschen i säkert en kvart med skönt som fan för det är är så jävla kallt.
Tror nog jag får ta en runda till affären kylskåpet börjar eka och det är inte bra då kan jag svälta hjäl:P.

Ser dig i drömmar,framför mig,överallt,fortfarande hm vad ska man göra åt saken när inget händer och ingen fattar nåt!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: