Torsdag

2009-10-01 @ 10:19:15

God morgon tänkte de va dax att skriva lite,idag blir det fortsätta och skriva klar tentan svårt men kul faktiskt  så man man får helgen ledig.Får nog åka och handla käk ida med kylskåpet ekar hehe fan har massa att göra idag.Igår gjorde jag ett besök i mitt old town och käka lite.Fick byta från min bamse skärm till den lilla igår den stora blev som efter 10 groggar helt suddig as skumt :(Sen på kvällen spela jag lite med tommy och simon och de gick inte alls bra ja kunde inte riktigt koncentrera mig heller hände nåt igår så allt kändes bara konstigt känner bara total tomhet inombords och instängd på nåt sätt tror den där underbara ångesten kom tillbaka på nåt konstigt sätt vet inte varför.
Brukar vara full av känslor men inte nu allt är bara borta får se hur det blir idag,kanske är för alla känslor för dig håller på slockna när man inte får nån respons,de är det ingen ide får väl försöka stå ut och tänka på annat och glömma det jag en gång kände för dig.
Det känns alltid som det är jag som tycker allt är skit,hopppas ja får igång studion igen snart du vet! så ja kan få ut mina känslor kärlek är fan bara knas!!,men en skön känsla som ja känt för första gången som gick åt helvete men men så är det.
Imorgon är det freda ska nog hem till nån tjej och dricka lite öl tror ja men vi får se droppar nog en tanke ikväll igen om ja hinner.


Dagens film: Johan falk filmerna

Dagens låt: Dr död

Dagens citat: Hotell123 :D (från wallander)

Dagens mullvad: puff :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: