En ny dag!!!

2009-09-08 @ 21:17:45



HEHE bilden man fick !!!!!


Då var man 21 old man:D hehe ne men vill bara tacka för alla fina presenter man fick igår och goda tårtor har smaskat i mig, massa ida nu sitter man här igen i sin ensamhet och bloggar lite har vart en sväng i edet idag fick lite käk och rasta och papper alltid gött.
Har precis kollat idol och ätit smörgås tårta helt okay.
Imorgon blir de sovmorgon fan va skönt innan skolan som börjar 13.15 heheh sen på fredag ska jag till tandläkarn :( mindre gött faktiskt men skönt att få gjort det endå.
Nu väntar jag på att hells kichen skall börja det är så grymt GORDON 4 ever börjar 22.00
hoppas det är några sköna lirare med denna gången.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer än jag älskar ,saknar dig mest av allt
tror det får räcka så liksom för allt känns så långt borta och jag mår lite dåligt av detta
på grund av olika omstädigheter vet inte riktigt hur ja ska agera hur jag ska utrycka mig
för att visa på nåt sätt vad du betyder.
Ibland känns det verkligen massa och jag är verkligen orolig för att nåt ska hända med dig
och man blir helt lämnad så som det bruka sluta för mig liksom.
Jag har för det mesta vart av den tanken att jag behövber ingen jag klarar mig själv men
riktigt så är det inte har jag insett alla behöver väl någon,någon gång en varm axel att luta sig
mot och dela glädje och sorg med.

Cya

Gordon ramsay love yaa fuck them all in tha kichen määän!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: