Kräft time!!!!

2009-09-04 @ 19:51:38

Go kväll freda så jäkla skönt är i grästorp har käkat kräftor gött faktiskt det var så länge sen jag åt kräftor , tror jag åt lite för många känner mig hel skum i magen men de går väl över hehe.
Nu har jag gått två dar i skolan börjar trivas riktig bra faktiskt trevliga människor en över skön lärare och lite annan miljö helt okay.
Fast man börjar märka hur dyrt det faktiskt är att läsa på högskola hmm lite mer utgifter än jag hade räknat med beställde böcker igår för över 1000 spänn känns lite små jobbigt men det går väl an nu när "pappa betalar" heheh men får betala tillbax allting sen den dagen jag börjar jobbba igen.
Shit vad konstig min mage är åhh jäkla knäppa djur att käka :D
Har faktiskt städat lite i lyan idag med gött att få rent och fint omkring sig heheh men det dröjer väl inte länge innnan det är ner skitat igen.

Vad är normalt och vad är det inte , vad är kärlek,vad är tro,vad är att lägga ner hela sin själv i nåt
när det känns som det inte räcker på nåt sätt vet inte riktigt hur jag ska förklara mig men det känns verkligen så ibland men hoppas det släpper snart och man blir insläppt och får dela all den känsla man faktiskt har inom sig för jag känner verkligen det att jag har så mycket jag vill dela med mig av men når inte riktigt ändra fram på nåt konstigt sätt.

Det va allt för nu over and out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: