Sönda!!!

2009-09-06 @ 22:41:17

Då va det sönda igen inte speciellt överdrivet roligt men det har funkat har hämtat en säng och lagat lite käk med en kompis, helt okay dag för att va en söndag.
Sen på eftermiddan har vi grejjat med sängen och spelat lite med två andra kompisar över nätet.
Imorgon är det en ny vecka igen :S det går undan ska till skolan och jag fyller faktiskt år heheh 21 pinnar börjar känna mig gammal heheh neeh men hoppas man får något fint har redan tjuvöppnat en hehe det var en hängmatta en liten asså som de låg en ölgubbe i rätt fyndigt.
Ska nog kolla upp om jag kan jobba nåt nästa vecka med kan va bra att dra in lite extra cash på fickan,Har nog redan spenderat för mycket liksom:S har lite svårt att anpassa mitt liv som en fattig student tror jag och fortsätter mitt jetset men ska börja tänka till nu jag lovar ;)
I helgen blev det lite utgång hehe helt okay fast känndes lite "törrt" endå.
Jaja nu ska jag nog dra mig tillbaka hehe och kolla på lite tv tror ja kan va grymt medans han här brevid fixar sin facebokk hehehe :P som JAG bestämmde att han fick skaffa..


Love love love vad är det vad är det hmm det kan man ju fundera på ett tag varför ska man känna för någon så mycket, men samtidgt förstår man inte riktigt varför men känner endå att det rätt på något konstigt vis.

Cya....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: