Äre onsdag? jaaa de äre de!

2010-12-15 @ 09:18:47

Godmorgon ett rätt brutalt uppvaknande för peg det ringer på dörren vaknar ur en djup
skön sömn och drömmer om nåt vädligt skönt som ett vaggat barn,kollar ut genom nyckelhålet helt näck  tänkte "shit om de är jehovas eller nåt "men neeh där står en hantverkare så tänkte
kan inte öppna så här! "då ringer han på dörren igen" så ja kastar mig över kläder
så jag får på mig något.Då har han hunnit komma in till mig ehehh aja men de va en rolig
morgon....
Tänkte tänk om han lurar mig och är en kallblodig mördare som ska gå lös på mig med sina
verktyg men icke han va trevlig och sympatisk och skulle fixa mina fönster skulle nog bjudit
han på kaffe :D lite fjäsk så skulle han kanske fixat nåt mer men men.Ibland äre trevligt att
prata och utbyta lite av sitt liv med en helt främmande person kanske hantverkare halv 9
på morran med endast en filt omkring sig inte är toppen men det funkar jag lovar!!!!
Nu kan jag inte sova mer lika bra va uppe och ta emot denna kyliga dagen hehe drack
precis en kopp äckligt kaffe nu blir de Hotell gyllene KNorren



Söstra miii fyllde år igår !!!! grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: