Fredag imorgon!

2010-12-09 @ 21:38:42

Japp fredag imorgon ! vad händer vad sker känner mig lite halvt taggad för
en grym helg igen,Men för tillfället är jag trött och sliten så vill bara sova.
Vill uppdatera mina läsare att bloggen denna månaden kommer handla mycket
om julkalendern och min vardag får lägga mina samhälls frågor åt sidan!
hoppas ni kan acceptera detta så kör vi dom i januari istället....

Årets julkalender för er som inte vet så heter den Hotell gyllene KNorren och
handlar om en familj som flyr stan och köper ett hotell och där är vi nu ungefär.
Eh nu har det gått ungefär en vecka in i kalendern och den fångar inte mig hoppas
det finns några ungar som gilllar den,förväntningarna vet jag har vart höga men
Neeeeh gylle orren är fortfarande ett fiasko idag var jag nära att avbryta projektet
och sluta titta för det är inte spännande alls mycket upprepning gästerna fryser och
det finns ingen mat på hotellet för att mini svinet tar allt,ungefär så här har det hållt
på sen starten idag fick man för första gången höra att det spökar på hotellet med.
Jag tror faktiskt det är det som lite fångar tittaren det är spöken och det där mystiska
som bara väntar runt hörnet,Även om det inte sker något mystiskt så måste man lägga
ner mer energi på att utforma karaktärer som tittaren kan likna sig vid eller inte bara
kan låta bli att älska "tänker tex på pelle svanslös" "pettson" "familjen olsson"  
och fler.Men iår om jag hade varit liten så "TROR" jag att jag hade haft svårt för det hittils.
Vem skulle man gilla liksom "ungarna eller svinet" neeeh ingen höjdare alls.
Det som jag känner dom har lyckas med miljön verkligen härlig att se det där hotellet
som liknar ett slott och dom coola korridorerna som verkligen fångar än att nåt spännande
lurar i dom olika rummen men så är det inte :( hotell gyllen KNorren får 1/5 knorrar :(
Komigen nu kan vi återgå till en 1900-tals julkalender och känna att man vill se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: