Fredag!

2010-12-03 @ 11:16:18

Japp precis hemkommen från skolan,det är fredag och allt borde vara gött men så är det inte
mår inte helt bra illamående.Skol arbete att göra och känner mig allmänt sleten och trött efter veckan som gått tyvärr lite derför jag missat blogga eftersom ja känner mig allmänt nere för tillfället.Min blogg framöver kommer behandla mycket samhälls frågor som jag på senare tid har intresserat mig för,kanske borde byta inriktning hehe vet inte men faktiskt är det vädligt intressant
att höra vad folk tycker om saker och ting som sker i vår lilla värld.
Religion
Normer
Invandrare kontra svenskar
genus frågor
Ämnen som riktigt går att prata om in till nästa nästa millenium som det ser ut nu
kanske borde blir debbatör heheh nee men detta är frågor som intresserar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: