Hotell gyllene KNorren

2010-12-03 @ 14:25:26

Eh först vill jag säga att hittils är årets kalender ett fiasko,att den skulle likna våran 90 tals mysteriet på greveholm är ett skämt,hittils mysteriet på greveholm sög tag i tittaren från den 1 december årets hotell gyllene knorren hade en mycket seg öppning.Man tröttnar man vill att det
skall hända något snart! ja jag kanske är så mycket barn längre men iår tänkte jag följa kalendern
som jag inte gjort på massa år bara för den skall efterlikna den man själv såg som barn och dessutom sett många gånger efter för att man blev så fångad av handlingen karatärerna och själva mysteriet.Jag vet att årets kalender är baserad på barn böcker och derför kan man förstå att dom lagt upp kalendern som dom gjort ska inte säga för mycket men den griper verkligen inte tag i tittaren en mini gris ger inte direkt ett skrämmande och lyriskt intryck tillbaka till stian med dig ditt lilla svin ! säger jag bara.Hotellet därimot har dom skapat bra det ger ett intryck av att vara hemsökt och karaktärerna runt om familjen ger det man vill se nämligen spänningen!!!! nu sitter man bara och väntar på när grisen ska nöffa ännu en gång! Skärpning ! men det är många dar kvar hoppasdet blir bättre och visar att det är 2010!!! och att man kan producera en kalender som är lika gripande som när en annan va barn!

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Postat av: Ewelina lärk

    håller helt och hållet med julkalendrarna nu för tiden är bara skit... ingen man grips av det är ju inte direkt att man längtar efter ett få se nästa avsnitt, men "förr" som du sa mysteriet på greveholm längtade man bara till att få se nästa avsnitt. men du måste hålla med Albert och Helbert var också en utav dom bra julkalendrarna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: