Måndag

2010-12-20 @ 17:40:56

Har precis spelat lite ska sätta mig och plugga en stund igen snart tror jag,adam är dum i spelet och dödar mig elakt eller hur ? mmm nu ska jag sätta mig och gråta en  skvätt.Tror jag har dratt på mig någon jävla hosta med :( riktigt jobbigt men vi får hoppas det går över helgen har vart galen men inte jätte rolig :( faktiskt men men så äre ibland i veckan blir de plugg och inhandla dom sista jul klapparna tror jag.Sen blir det nog nåt partaj på juldan men vi höres får försöka ta mig samman och försöka genomlida adams terror !!!

Det finns bara ett ord för såna som adam och det är ondska!!!!ondska i sin renaste form
kommentarerna haglar terror terror terror !!! men så är det jag är iallefall en god själ
han säger att jag har rynkiga händer,ingen hals,stor panna,potatis näsa osv elakt eller hur bedöm själva!!!!

Har gjort ett litet break i Julkalendern har följt upp lite idag det som gick och va värt! men den är fortfarande värdelös hittils....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: