Tisdag!

2010-12-07 @ 22:51:45

Bra dag! ny kurs uppstart jävligt intressant sådan,sånt gillar vi biggups för bettan !
som firrar upp med bra föreläsningar.Ehh jag vet att jag skulle börja dra igång mitt
debatt forum om mina samhälls frågor som jag skulle behandla tyvärr får ni vänta på
lite på att det hjulet skall snurrar har massor annat på g.

Precis hemmkommen från gbg en trevlig midda,fira farfar som fyller 88 bast idag grattis!
trevlig midda i ett härligt lag.Nu blire slappa ta de lugnt är trött som fan lååång dag med skola
och sen dra direkt ner till gbg peg behöver sin sömn för att orka med tillvaron.
Men jag lovar mina frågor kommer behandlas!!!!
Helgen har vart galen för er som undrar :P, fylla kändisar och ett jävla hallååå plus press
från alla möjliga olika håll fick inhandla lite julklappar med gött att börja faktiskt hoho.
Men för tillfället är tillvaron relativt ljus och harmonisk kan slappna av ett tag och ta kontroll
över mitt upphajpade liv.Så skönt ibland även jag behöver det som har svårt att kunna slappna
av och bara njuta i stunden...Men tack alla goa människor runt mig ni har gjort min dag till
den trevliga dag det faktiskt blev!



Så jobbar vi när humöret är på topp och vi dyker i flumm och bubbel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: