Pegs sjuka tillvaro del.2

2010-05-18 @ 18:05:25

Fan va kass ja mår har hostat så ja spyr,lungorna ser säker ut som två röda påsar
huvudvärk , förkyld blir helt uttmattad av två trappsteg :S känner mig typ som 80 bast.
Men men imorgon fe ja ledig kan sova hela dagen tror mina lungor vill de fixat mobil vakt
inatt ifall om bara!
fått i mig lite mer käk idag än bara piller går 4 olika piller 4 gånger om dan så det blir mycket.
Men vill bli frisk åh inte ha så jävla ont och må kass heller när man ska resa bort till helgen åh
allt känns lite lågt borta nu,Känner mig som en fisk på land får försöka bulla upp allt här vid datorn så ja slipper få ont och behöva gå en sväng till köket rena döden ! en sväng dit och tillbax blire vila en tag efter.
Men nacken känns bättre tror de e pillren som gör de för den e snart bra så skönt att man kan vrida skallen igen.

aja sånt e livet cya för nu denna extremt jobbiga dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: