Årets julkalender!!!

2010-11-09 @ 11:39:32

Jävlar vad det snöar asså helt galet,jag som skall ut och köra bil sen heheh
kan bli kul får nog köra försiktigt idag heheh eftersom daddy vinerdäck inte va bra.
Känner mig fan insnöad här :( inget roligt heheh men de löser sig nog.





2010 års julkalender  heter "Hotell Gyllene Knorren".

Kort och gott handlar den om en familj som lämnar sitt liv i storstan för att ta över ett gammalt hotell ute på landet. Problemet är bara att i stort sett inga gäster hittar dit och dem få som gör det blir iväg skrämda av både spöken och grisar.

Det här känns verkligen som en julkalender i sann "Mysteriet på Greveholm-anda". Kan det bli annat än bra? Japp det får vi se,vi som har sett greveholm som barn har nog en hel del krav på denna!!

Första titten på årets julkalender!!!!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article8092501.ab

Det jag reagera på är det känns som den skall likna 90-talets
mysteriet på greveholm.
Som enligt mig var en av dom bästa julkalendrarna när man växte upp,
ska dom nu försöka efterlikna den så säger jag bara lycka till.
Mysteriet på greveholm är en julkalender för sig. Som man aldrig
tröttnar på,dessa sköna spöken och ungarna med sin skånska dialekt
i slottets olika rum och mysteriet som var spännande kalendern igenom
och dessa 90 tals effekter,nee men ska bli intressant och se den nya julkalendern
har inte följt någon på många år,tror jag skall göra det i år och se hur
svt har tänkt sig göra barn trollbundna vid tvn denna julen, som vi var på 90-talet.


Såhär såg kalendern ut år 1996

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: