Blogg time!

2010-11-22 @ 16:25:32

Fyfasen vilken dag,inte haft lust med nånting kommit in i någon svacka rent generellt
tror jag vad det nu kan bero på.Vädret är nog en faktor att man tappar knistan lite
annars har helgen vart vild och sjuk som vanligt,kul kul mådde riktigt dåligt igår
längesedan man hade sånt bakrus :P men men får skylla mig själv och ta nya tag.
Annars har det inte hänt så mycket vart i skolan grymt segt sen hem och försökt
röja upp lite från helgens strapatser,nu ska jag mest bara tare lugnt och chilla ner
tills käket...

På sönda är det första advent wohoo!!!det ser vi fram emot annars har jag rätt fullt
upp under veckan känns det som vette fan hur jag ska hinna med allt,så vi får göra
det bästa av det hela.Men neeh ingen direkt skriv känsla nu heller ni får läsa under
veckan så får vi hur allting artar sig jag lovar att det är mycket på g men så lite tid.
Det jag vill göra :  åka till lidköping,plugga,åka till gbg eventuellt,festa loss(som vanligt)
köpa julklappar och träffa polarna vi får se hur mycket som hinns med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: