Fina vädret gick upp i rök

2010-11-17 @ 13:14:29

Nepp blev ingen utgång,vädret är helt kasst ser skit kallt ut så nee ingen lust alls
så jag stannar hemma i värmen lyssnar på go musik och plockar runt lite.
Har precis förberett pizzan jag ska köra i eftermidda,hihi den kommer bli övermäktig
jag lovar!!!Hohoho men det får bli senare glömde tina köttfärsen lite surt men vafan.

Tänk om en dryg vecka så äre första advent,det går väldigt fort allting,men jag är redo
med massa jul prylar har även att tanke faktiskt att skaffa mig en julgran! plast då
och i någon shysst färg men vette fan vi får se någon som har nåt förslag?
Nee nu ska ja luta mig tillbax till skön musik och och bara njuta av dagen här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: