Fredag!

2010-11-19 @ 11:50:59

Tjabba alla trogna läsare!

Hmm inte sovit så jävla bra inatt heller,trots att jag va döds trött igår
så kunde jag inte somna när jag lagt mig måste vara väldigt udda,vilket jag är
och vill inte ändra mig heller.Fast igår gick det verkligen inte att somna ush det
är så jobbigt så ligger man och kollar på klockan som blir mer och mer.
Så fort jag lägger mig så kommer alla tankar både på ont och gott men det gör
att jag inte kan somna ligger och grubblar länge länge,riktigt jobbigt när det
blir så,sen vakna jag vid 7 i morse och hade jätte svårt att somna om men tillslut
gick det faktiskt,så steg upp sen vid 10 snåret skönt känner mig hyffsat utvilad.
Kanske bra att man stanna hemma igår och inte gick ut och härja,idag blir det
att grejja och så innan kvällen...Wohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: