Fredag (imorgon)

2010-11-18 @ 18:03:46

Trött dag vart så jävla trött idag,inte mycket sömn alls inatt låg mest och vred mig
sen blidde det skola.Lagom roligt när man är så trött att man typ faller ihop sen
var föreläsningen lagom intressant neeh dag har man verkligen ingen studie lust.
Sitter förtillfället och överlägger om jag skall dra på lipz kungarna av tylösand gästar
skulle vart kul faktiskt åh partaja med dom.Men är väldigt trött och vore nice
att spara pengarna till helgen med,grymt taggad på en överflippad helg med polarna
eftersom det är sista helgen innan löning,så då får man varva ner lite.
Men vi får se vad det blir ikväll men förmodligen stannar jag hemma och vilar upp mig
för imorgon istället,Myser nog hemma och tittar tv och kryper till kojs i en varm säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: