Kväll!!!

2010-11-03 @ 19:47:03

Japp då var det kväll igen,sitter just nu bara slö surfar ingen motivation till plugg
för tillfället som alltid är lika svårt på kvällarna för peg tydligen.
FÖr på kvällen är det mys tid som lockar mest typ uppdatera bloggen slö surfa
chatta,leta efter små flumm jox på nätet.Nya linserna sitter även i så underbart
det känns att dom är nya och fresh liksom.


Sen får det bli efterlyst,Slö plugga lite imellan sen får se hur
det blir med den saken snacka häromdagen med mormor om
hur kul det vore att få designa sina egna kläder det vore ju så
coolt typ! Fan man kanske borde börja med sy kurs eller något
så man kan få fram en peg kollektion det vore ultimate !!!!.
Inte precis att jag är speciellt mode inriktad peg följer inget
mode jag skapar de :D.
Men det vore nog en shysst grej att jobba med typ sitta vid
maskinen hela natten med lite yoga-musik eller vad fan dom
använder i bakgrunden liksom och sy och göra om och sy och göra om.

Imorgon får de bli plugg,plugg,plugg och lite mer plugg så det sitter
tenta på fredagen då ska vi lyckas,och det ska bli bra med !!!!
För tillfället känns det någolunda lagt ner många timmar men tror jag
får lägga ner lika många till så skiten sitter skarpt liksom.
Sen vet jag inte vad som händer på freda har inga direkta planer
faktiskt som jag brukar ha ?
Någon som har något förslag?
Någon som har något förslag om var man kan sälja dator spel
förutom på blocket :P ?
Någon som vill komma och städa?

Bjuder på en bild med från den nog galnaste kvällen på länge!



Nästan hela gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: