Måndag 100% är över för peg

2010-11-08 @ 16:39:30

Japp är tillbax i verkligheten igen,en jävligt kall sådan med ush då sägs att de ska bli snö
kaos inatt får se hur det blir med det.Helgen har vart underbar som vanligt i goa vänners
lag partaja och levt rövare hela helgen men det har verkligen känns superkul.Man känner
det ganska fort när en helg är totalt lyckad ! så en varm hälsning till alla sköna vänner
där ute.....



Så glad blir man när det verkligen är 100 ute en helg!!!!!!!!!
kan tillägga det att smörja in sig och slicka på tjej deo är inte
att rekommendera,det luktar fan i käften men hyn blir som
en nyfödd baby heheh.

Fan det är så kallt ute att fick strul med bilen idag när jag skulle
till skolan sen lite sent för buss,så fick bli att hoppa över morgonen
och åka på lunchen men vi hade en trevlig morgon iallefall spela
och flumma som vanligt bara,sen har man goa polare så berättar
vad man missar med så det var bara toppen endå.

Sen som ett sista grejj,så måste jag berätta att min tid i 100% party
tävligen är över för denna gången,slutade som 4 av dom drygt 400 som sökte
så är får vara nöjd med min insats och alla dom som trodde på mig
och röstade på mig,tack för förtroendet det värmer.Men det betyder
inte att jag kommer lägga ner mina helgalna och underbara helger
med polarna vi kommer köra på som vanligt,och vem vet vi ses kanske
igen någonstanns på 100% eller ute i vimmlet.100% har verkligen
vart en crazy internet resa där jag aldrig i min vildaste fantasi skulle bli
uttagen och gå så långt som jag gjorde,men så är det jag älskar fixa toppen
kvällar och bara leva i nuet,och göra det kan jag kan bäst att vara peg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: