Natt inlägg

2010-11-22 @ 23:44:52

Läste precis en väldigt intressant blogg,om en person som jag verkligen
fasna för och gärna skulle vilja prata med.Tyvärr hann jag inte läsa så många
inlägg men det var verkligen gripande och fick peg att lyfta ögon lite.
Att det finns sanna människor som inte lever i en sån komplex värld med ett
enda mål att överleva,!som inte lever det livet som vi oftast förväntar oss av
människor vi möter.Precis som jag kännde att vi hade mycket gemensamt
även om min bild av verkligheten är väldigt simpel och fyrkantig utåt har jag
många pusselbitar inom mig som inte kanske inte alltid är på plats...

Kommit på vad jag gärna skulle vilja göra i framtiden,gå ut och prata på skolor
om människor som sticker ut från mängden,som vågar sticka ut och vad det för
med sig för konsekvenser.Jag blev väldigt fängslad och började fundera mycket
själv när jag läste bloggen,att man behöver inte gömma sig utan vara den man faktiskt är
jag älskar udda människor som vågar stå för den man är,och vågar visa det utåt
utan bli hånad för det.Min bild av verkligheten som jag visar är kanske inte alltid den
som faktiskt är min sanna sida,en bra grej att tänka på innan man stämplar människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: