Onsdag!

2010-11-17 @ 11:21:06

Tack för stödet,känns mycket bättre idag faktiskt men inte sovit
speciellt mycket legat länge och vridigt mig så jävla jobbigt att
inte få sova.Solen skiner och det verkar bli en grym dag endå trots
allt som varit,ska nog ta mig ut sen en sväng tror jag pallar inte sitta
här en hel dag igen och bara stirra in i en skärm.Blogga om mitt sorliga
liv och deppa ihop,jag är faktiskt inte sån men nu har det vart så mycket så jag kännde
att jag hade en del att få ur mig och det betyder inte att allt är bättre.
Men bättre att försöka se ljust på det hela endå,och på nåt sätt gå vidare.

Fan ångrar att jag inte åkte med till stockholm i helgen och partaja,då hade nog
inte all skit hänt.Får se vad som händer framöver kanske bli nåt mer tillfälle
man kan pysa upp och gå lös på 08orna hehe,nee om man skulle plocka ihop lite grejjer
och försöka komma ordning så man kan möta dagen.Hörs senare cya......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: