Onsdag!

2010-11-03 @ 14:13:20

Blivit att sitta i böckerna idag med,lite svårare med motivationen idag
men hunnit gått igenom det mesta dock en del kvar skall se om jag
hittar tillbax senare idag.
Fan att jag inte får igång övningstentorna lite surt faktiskt nåt skumt.
Har även hämtat mina nya linser idag rätt nice,men så dyrt asså fan
ibland kostade att vara handikappad jösses fan !!!!!!!!!!!!
Som plåster på såret drog jag till mcdonk och käkade lite för att
spara lite tid till pluggandet så det var gött faktiskt.

Nu ska ja ta en rast på någon timme för försöka skilldra tankarna
lite,det kan faktiskt hjälpa när man skall lära sig mycket på en gång
förutom detta så behövs de städas och mojjas här! får se om ja man får
tid till det med men cya för nu........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: