Snö snö snö

2010-11-23 @ 16:05:24

Precis hemkommen från skolan,åh till min glädje så fick jag mer bidrag  hehe så äre när
man är peg och fattig.Lite synd att det snöar så förbannat ville ju gå ut och fika med
några sköna polare och bara glassa lite men det blev skola snö och så va.....
Imorgon blir det plugga hälsa på mormor och tare lugnt tror jag man tappar knistan
i dessa tider med mörker och snö storm kanske blir så att man inte kan åka för att
det är helt enkelt för mycket snö men vi får se.Det är ju endå lill lördag wooohoo!!!!

Sovit jävla kasst inatt drömde om allt från terror attacker till,aktivister tror jag dumt
eller hur ? när man behöver sömn får se om det blir bättre inatt får hoppas på det.

Har lite att fippla med nu så pyser nu haj hoj droppar nog nåt senare ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: