Tisdag

2010-11-15 @ 19:10:39

Precis hemkommen så jävla trött på allt,vill bara glömma inte sovit
många timmar inatt har mest legat och vridigt mig typ hela natten.
Känns bara så jobbigt allting vet inte vad jag skall ta mig till eller
vem man skall snacka med behöver verkligen hjälp att ta tag i mig själv igen.
Vill känna samma värme i hjärtat som man gjort så länge men nu
vad ska man tro ? vad ska man känna och tycka liksom har ingen aning.
Vet inte har mest spenderat dagen idag att grubbla och försöka må bättre
igen men icke.

http://www.youtube.com/watch?v=PIxEISCUN3k<---as bra låt!

En låt som verkligen beskriver hur jag känner,och man behöver
förtillfället,känner mig fett ensam var längesedan jag kände mig
så här ensam och nere.Vill bara att allt ska bli som det varit kan
inte få känna samma som man alltid gjort!!imorgon blir det skola
igen ska bli skönt att tänka på något annat ett tag behöver verkligen
tid att försöka samla ihop alla trasiga bitar....
Jag vet att min utsida är en clown men har har en känslig sida med
som verkligen bevisar vem jag är inombords,och det är en väldigt
känslig och öm person som vill allas bästa.Men ah vad ska man säga
haft en jobbigt period och nu är allt värre än någonsinn låt det ta slut.
Jag orkar inte mer vill inte känna pressen från alla olika håll och sen
få massa skit! det är riktigt tungt,trodde inte detta kunde hända vill
inte gråta till söms mer,vill inte känna den ensamhet jag gör.
Älskar verkligen mina vänner säger det bara,ni betyder mest i världen
för mig men för tillfället finns det ingen som man kan luta sig mot känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: