Tisdag!

2010-11-16 @ 12:52:13

Fint väder idag rätt gött faktiskt,precis hemkommen från willys vart och handlat
lite käk och prylar.Vart i skolan med och skrivit grupp arbetet gött att få det gjort
grymt jobbat hoho...

Har faktiskt kunnat sova ganska bra inatt så skönt det behövdes verkligen att
få vakna utvilad gör så mycket,sen vill jag tacka för allt stöd man får i dessa tider
så underbart att höra,det ger mig verkligen ork att gå vidare känner verkligen att
ni bryr er.Det är fan underbart att veta att man får stöttning liksom när allt är så upp
och nervänt som det är.Får försöka endå men hur många gånger ska man försöka
innan man är helt knäckt och inte kan göra något mer utan att inse,och gräva nef sig
någonstanns det är jag orolig för.Jag är och har varit väldigt glad och positiv,vill gärna
fortsätta vara det i framtiden med,försöka göra något bra av det hela och leva som vanligt
och bara ha kul.Men tydligen finns det dom som vill sätta käppa i hjulet och det tål jag bara
inte !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: