Tisdag

2010-11-30 @ 13:07:30

Fuck nu snöar det igen,Har precis gjort klart en fråga på hemtentan rätt skönt
att få det gjort men behöver en lite paus nu blir för mycket på engång faktiskt.
Tänkte hälsa på mormor idag men det får bli att plugga kanske pyser ner imorgon
en sväng och pluggar lite där...får se
Alltså jag tror det är vädret som får en att bli så jävla depp energin försvinner ur
man blir trött hängig tappar motivation till saker och ting jäkla drygt!! hoppas det
försvinner snart för orkar inte längre känna mig nere hängig och utan lust till saker
och ting liksom ! fuck life säger jag!!



en skön sommar med tokigheter är fan det jag saknar för tillfället!!!
Vet inte vart jag skall ta vägen lika bra att gå i ide !!!!! när allt känns
så skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: