Torsdag

2010-11-25 @ 18:34:12

Snö snö och åter snö !

Shit vilken dag vart näst intill snöstorm så har inte vart ute,känns som dagarna
flyger iväg jag inner inte med alls.Haft väldigt lite motivation till allt idag har iallefall
grejjat lite saker tills skolan imorgon skönt att få det gjort,nu blir det en lugn kväll
vid tv fan har inget snaska på heller :( det är keff men men så äre ibland.
Imorogn blir det skola hoppas man orkar gå upp lite orolig för jag sover ingeting
jag somnar jämt framåt småtimmarna eller ah slumrar till och vaknar igen så jobbigt
kanske borde söka hjälp för mina sov problem,dom börjar verkligen gå mig på nerverna
man känner sig utsövd men samtidigt som ett vrak konstigt det där.
Imorgon är det fredag som ni vet har denna veckan inte varit allt för ljus,men får hoppas
det blir nice och uppvarvat imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: