Torsdag!

2010-11-04 @ 15:42:21

Vart en dag med massa pluggande som vanligt,hmm men som alltid tappar
peg motivationen på eftermiddan liksom,så nu kände jag att de va dax att blogga
och koppla av lite innan man återgår till böckerna men behöver någon timme.
Hmm försöker få igång en test tenta med men det funkar inte alls :S konstigt
det funkar för andra men verkligen inte för mig konstigt asså!
Men men detta ska nog går bra endå,håll tummarna för mig imorgon !!!!!!

Händelser ikväll:

1.Plugga
2.Slö sufra
3.Plugga
4.Robinson
5.plugga om jag orkar!
6.Slösurfa
7.Plugga

Ungefär så har mina senaste kvällar sett ut och jag trivs faktiskt jävla bra
med det faktiskt det är så man rullar och mår bra i det underbart !!!!
Vad har vi för planer imorogn eftermidda då efter tentan? förutom att
som vanligt frossa i och av alkohol ? eller ska man skita i att gå ut
och stanna hemma kanske med en trevlig film och mys pys ?
hahaha nooo så fan heller blire nåt kul drag så kör vi !!!!!!!
som vanligt alltid lika underbart i goda vänners lag liksom...
Har kommit på en nya kategori med den kommer eventuellt slängas
upp imorgon eller i helgen!!!!


Rånar saras kylskåp !!!!!! :D



Japp Snart helg !!!!!

Fick precis två roliga mejl heheh denna gråa torsdag eftermidda
först då en tenta som jag kundre väldigt bra faktiskt,sen fick jag
ett första resultat på 100 % tävligen där jag ligger väldigt bra till
säger bara tack !!! och tumme upp till folk i min närhet :D
Yes känner mig grymt laddad nu för en bra tenta och en grym helg
helt klart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: