Vilken dag

2010-11-11 @ 17:13:38

hemkommen från skolan och käkat hade ingen inspiration
alls idag att studera,så fokuset var inte riktigt där det skulle.
Kände bara att inte idag!!! är det ingen roligt känner mig inte
på topp idag för övrigt heller,kan vara för jag sovit så dåligt inatt.
Kvällen får bli lugnt lite tv och slö surfa,ingen lust med något idag
det är ju trots allt freda imorgon men det hjälper inte nu faktiskt.
Känns bara hopplöst allting,och jobbigt så man vill bara att denna
veckan skall vara slut,inte alls min dag,tänkte göra ett långt inlägg
idag och kommentera lite olika tv serier,vad jag tycker men ingen lust
med det heller får se om jag gör det imorgon eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: