En tisdag i oktober!

2010-10-26 @ 17:10:21

Haft skola idag lite halv segt faktiskt,vart jäkla trött idag lite jobbigt faktiskt.
Imorogon ska ja ringa optikern och beställa nya ögon dom tar slut nästa vecka
så det är bra om jag får ett par nya fort.Tänkte börja med maten typ nu lite
små hungrig faktiskt ! eller om man skall vänta ett tag till vette fan.
Såg även nyaste beck filmen nyss,helt okay faktiskt spännande och bra drag
faktiskt.Men någon skräck film är det nog inte enligt mig den saknade massa
rutten shit i sig blidde mer historia än det som verkligen sågs i filmen för er
som undrar så heter den Levande begravd,namner är mer skräckinjagande
än själva filmen i sig tycker jag nog.Men som beck film var de faktiskt bra
men saknar mycket som dom gamla filmerna har,men denna var lätt bäst
av dom två nya filmerna.


Ikväll blir det plugg och tv känner jag behöver varva ner i mina tankar lite
känns som der är väldigt myket för tillfället jag behöver fundera på.
Vilket är jobbigt och anstängande när man inte riktigt vet vad man skall lita
på och saknar den responsen man verkligen behöver för tillfället.
Hade jag fått någon respons på det jag tyvker och känner hade nog allting
varit mycket bättre,livet är som den en flod man flyer på och ibland
går man under ytan och känner sig nere så kan det ta tid innan man har
kraft att ta sig upp på ytan igen om man någon gång kommer upp!
Människan är en skapelse som kan vara över och under i olika lägen.
Jag vill itne vara fast under någon mer i livet,men förtillfället känns det
som att jag behöver något eller någon för att få mitt innersta att glänsa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: