En tung dag!!!

2010-10-14 @ 15:24:39

Trött jag är idag vart en jobbig vecka bara! känner mig allmänt slut
tänkte typ plugga när jag kom hem men pallar fan inte :(
Orkar inte lägga någon energi på nåt för tillfället men iallefall!!!

Rösta!!!!



Där har ni bilden från 100%
gör som den säger till 100%
Rösta fram mig nu till 100%
Imorogn natt är det slut på första
tävlingen så kom igen nu rösta!!!!!!!


Har faktiskt inte direkta planer för imorgon
får höra mig runt lite vad allt folk skall göra
för tillfället jädra trött så orkar inget men
det går nog över imorgon det är ju endå freda!
Bara skaffa sig en plan i goda vänners lag
så kommer nog allt lösa sig som vanligt.
fick en sms precis..................................
I smset stod de : ne den 16onde :P
vad händer då ? vad händer?
mitt bösskort går ut asså det går inte
ut med skor och sånt utan upphör att gälla
det har altså nåt sin slut punkt
det elemineras från västtrafik.
Måste köpa nytt redan i helgen,helvete
vill inte har inte råd men får göra de endå
för jag måste ha ett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill ha en topp med!!! ge mig en topp
vill ha en topp vill ha de nu..........
varför får jag ingen topp ge mig en topp

Har folk börjat fundera på haloween då ?
var ska man gå vad ska man klä ut sig till ?
Kom gärna med förslag om ni har nåt på g?
Fan tror jag får ringa åh höra vad vagalken
gör sen ingen lust att sitta själv ikväll !!!!!
aja vi får se när han slutat jobba typ !!!!
han jobbar som sån där i vit rock som hjälper
folk komma till rätta med sina bekymmer.
Man kanske borde gå till honom när man har
problem och behöver stöd och hjälp i sitt liv
(dom som stör sig på att skriver på kanten dööö)
Vagalken säger att han gillar sitt jobb och det
är fresh och pöll och allting på samma gång.
Jag är trött hjälp mig!!!! pigga upp mig
lite fart och fläkt !!!!! nu nu nu nu
blire lugnt ikväll så blire nog läsa lite
böcker imorgon tröök jag vet, men det
behövs inför mitt framtida herrevälde.

(Nu ska jag göra en sån där sms puff

då skriver ni PARTY 5 mellanslag din fråga
och skicka till 72697)

neeh nu ska jag dra mig tillbax med nån skit
film tror jag eller nåt annat får se vad
som erbjuds denna sletna dag !! hola hola!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: