Fortfarande måndag.

2010-10-18 @ 19:29:07

MMM hemma igen,vart iväg hela dagen typ och kört bruur till skolan
som jag kanske nämnde tidigare.Allt var faktiskt bra tills nu känner
mig tom inuti konstig känsla ? liksom känner mig ensam och inte
alls pepp på nånting tänkte sätta mig med en god bok snart i min ensamhet.
I vanliga fall är detta inget problem men just iväll känns allt jäkla ensamt
och nere konstig känsla.
Man bor ju själv för att få vara ifred och leva och göra det man brinner för
Men idag känns allting bara ensamt skulle gärna vilja ha en god vän brevid mig
att snacka ut med och dela kvällen med men tror jag får stå ut faktiskt.
Brukar inte gnälla här längre på bloggen för att har märkt att jag inte
riktigt får någon respons iallefall så lika bra att gnälla när man träffar någon.
Neeh ikväll känns allting ba depp kanske för att det är måndag?
Vet inte faktiskt neeh konstig känsla bara typ utlämnad,kvarglömt,bort sollad
hmm nånting i den stil typ att ingen tycker riktigt om en för man är
som man är liksom,typ nånting i den stilen känns det?
Känns det igen ?
Tänker tillbaka på förr då man typ dövade detta med musik och texter
där man typ förklara hur man kände bra sätt faktiskt bara att få skriva
av sig hjälper faktiskt mig jätte mycket.
Men endå är det människor man älskar som hjälper mest och det är så trevligt
att kunna prata av sig och dela tankar med folk,det är nog de bästa att man
kanske inte riktigt alltid behöver ha kontroll på allting utan leva istället.
Men de börjar kännas att en positiv inställning till allt för med sig mycket
gott och man blir glad och allting känns topp,men samtidigt har man en baksida
som faktiskt inte alltid är så happy och man vill inte att folk ska se den heller.
Igår var faktiskt en bra dag de va trots allt söndag men endå var jag glad
och kännde allting var bara jävla gött liksom,men inte idag ush fan hoppas
det går över snart,och man kan dela med sig av allt man har inom sig.

Ni som har mig på facebook vet förmodligen redan att jag gick vidare i
100% party tävlingen,och jag är rätt stolt över det faktiskt och jag kommer
självklart göra lite smygreklam för mig själv.Men kommer inte påminna
folk eller tjata på er att röstapå mig, jag gör reklamen och ni röstar om ni tycker
att jag förtjänar detta ! kommer fiska röster endast genom att jag länkar
upp hemsidan då och då antingen här på bloggen eller på facebook håll utkik!

Känns som bloggen behöver profileras!!någon som har något tips så får ni
gärna komma med olika förslag öppen för allting?
Jag är inte ute efter något,inte mer läsare eller någon jag bloggar för att
det ge mig en kick att få skriva av sig få ut känslor,glädje,sorg och allt därimellan
eftersom jag fungerar så som person det är jag liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: