Måndag!

2010-10-25 @ 19:32:54

Dax för en ny vecka eftersom en helt okay helg faktiskt,vart ute
och haft kul som vanligt riktigt lyckat yes.
Hade ingen motivation att blogga igår hade lite annat för mig men
jag var väldigt glad och uppåt igår trots det var söndag kanske
för att vi hade det soft och allt var bara skönt som fan liksom.
Idag har jag softat åh hälsat på mormor det var nice sen har jag
sammanfattat ett arbete med gött att få det gjort.
Imorgon blir det skola och plugg man känns som jag ska få
så mycket gjort denna vecka vet inte hur jag ska hinna med allt
jag skall köpa busskort,fixa mig någon haloween kostym och
beställa nya linser för nu är dom slut,japp och en del annat
men ska se till att få de gjort jag ska göra!
Får se hur allt utvecklas men men det ska nog gå bra vill
köpa ett nytt spel me wii party det ser kul ut! dyrt dock :(
får se om jag ska fixa det eller om man ska vänta tills
tomten kommer med de.
Fan älskar verkligen mina vänner helt underbara människor
varma,godhjärtade och det är så skönt att ha dom runt sig
hela tiden helst så ikväll blir det nog ensamt är så van att
folk runtomkring sig.(ni vet vilka ni är)älskar er så mycket
ni är verkligen det bästa man kan ha i livet alltid där!
Med er kan man verkligen säga att livet leker och allt är soft
vi bara kör i alla lägen och det blir alltid bra liksom ! så underbart.
Ju mer jag träffar alla vänner liksom ju mer närhet och värme
känns det som jag behöver,känner jämt ensam nu för tiden
utan en kram eller en klapp liksom,är en väldigt varm människa
i dessa dagar som verkligen behöver omtanke och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: