Onsdag!

2010-10-20 @ 15:55:59

Onsdag eftermidda känns som denna dagen gått skumt fort!
Fast mest har det blivit pluggande idag men som vanligt somnar
peg i böckerna har nog en tendens att göra så fyfyfy!!!!!
Men så äre när man är en trött peg och lite nere.
Ska försöka köra lite till tror jag om ja pallar vi får se är rätt
seg och utmattad ida typ!
Har även satt upp min fina carpe diem jag fått av bruur i hallen
blev rätt nice faktiskt,tänkte städa idag med men pallar verkligen
inte är jäkla seg vill bara att det ska bli kväll och sova sov
svin dåligt inatt igen är nog inne i någon period nu.
Varförska ska det vara så äckligt när man vaknar upp när
man sovit lite midda man fryser och de smakar katt i käften!
Hmm skumt de där.
Hehe skickade även ett förslag igår till ttela om att få lite PR
men vi får se om dom nappar på mitt förslag vet inte :P.


Imorgon blire skola och ska försöka få pluggat lite då med
vi får se bara jag inte somnar igen liksom hmmmmmmm.
Neeh resten av kvällen får nog bli film och tv typ eller bara
slö surfa runt på nätet se vad man hittar för kuligt!!!!!
Neeh vill ha min nya gadd me fan de får va dax snart hehe
vet vad jag skall och var kommer bli snize jag lovar!

Vad ska folk göra i helgen då ? förslag på nåt partaj ?
Grymt taggad för en rolig helg igen de är så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: