Tisdags kväll!!!

2010-10-05 @ 22:03:19

Seg kväll som vanligt,men denna veckan springer på rätt bra faktiskt.
Imorgon ska ja till apoteket och posta en göllit brev känns så antikt
att posta iväg lappar i gula lådor liksom !!!
Sen blir det hem och plugga plugga plugga men känner jag har rätt bra
koll endå rätt frågor och jag sätter allt känner jag!!!!
nu ska jag glo på det nya programet på trean! bartender skolan de
hade nog vart nåt för peg i svängen kanske heheh :D
Men egentligen vill jag nog hellre stå framför baren istället
för bakom heheh aja nu börjar de nu får vi se vad dessa personer
kan och lär sig på kos here we goooo!!!!!!:D
Men det är norrmän med kan dom de här me sprit tro ?
känns som kyliga och mer isiga människor hihih men vafan
dom kanske kan allt,det får vi se yäääy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: