Torsda kväll!

2010-10-22 @ 00:00:12

Tänkte avsluta dagen med ett inlägg om fördomar sånt som vi så
ofta diskuterar i samhället,men vad gör vi åt detta liksom?
vad äre som gör att folk stämplar andra människor vad är som
driver oss till detta är det bara vårat släkte som gör detta?
Är för att vi ska känna oss trygga starka själva eller vad gäller?
Jag är av en uppfattningen att fördomar kan vara bra till en viss
del,när dom som snackar får en rak motsats i fejjan I love it.
Bevisa för människor att det kanske inte är riktigt så som dom tänkt.
Vi bär en mask kanske utåt som inte alltid stämmer och denna
masken kan innehålla både rädsla och äckel utåt för dom som
kollar på en ! men bakom den så finns det något helt annat.
Är folk rädda för folk som är annolunda eller sticker ut på något
sätt ? eller vad handlar detta om,jag har aldrig haft någon
riktigt uppfattning av mig själv tills för något år sen så man börja
bygga upp en känsla av trygghet och man känner sig oftast!
väldigt bekväm med sig själv.
Man får vara den man är och inte den som folk eller samhället
vill att man skall vara,har helt bytt mina egna på detta och
jag älskar människor som är speciella eller sticker ut från mängden.
Det är dom som är trygga och vackra rakt igenom,dom som har
fått tagit emot massa skit för dom varit dom som faktiskt vart

Jag har aldrig gillar krav på mig som person,mitt beteende eller
hur jag väljer att se ut,men kanske inte alltid accepterat det liksom
men nu är denna period över och jag är stolt och vill faktiskt leva
som jag gör trivs så jävla bra! har världens bästa vänner och det
kan jag leva länge på,och dom accepterar mig precis som jag är
men hatar människor som tror och vet så jävla mycket om mig!
Jag kommer alltid göra som jag vill,men frågan är jag är en
öppensinnad individ och självklart har jag mina egna fördomar
och tankar om människor i min omgivning.Men säger aldrig
att dom ska ändra på sig för att det skulle störa mig mindre.
Liksom detta är inte ett okay beteende,detta sänker oss som
människor jag hoppas att allla kan leva någon dag som dom är
och inte borde vara,jag är fyllt med så mycket kärlek och vill
verkligen visa det för dom människor jag älskar men saknar
den där sanna responsen som fångar mitt hjärta!
jag säger inte att jag är bättre än någon annan jag vill bara
leva och vara den jag är just peg! vill se sanna människor.
Så lev livet och glöm inte att ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: