Torsdag!

2010-10-07 @ 11:52:57

MMM idag äre bara att sitta med näsan i böckerna typ men känns som det
blir för mycket man blir lite smått förvirrad.
Så tog mig en välbehövlig paus och försöker gå igenom allt i skallen en stund
det brukar med funka och se vad man kan ha missat liksom det kan va bra.
Imorgon blir det tenta sen jävlar va gött att kunna slappna av helt liksom
ett tag iallefall blir nog partaj sen på kvällen ska bli gött som fan tror nog
johanna kommer över en sväng,imorgon med och förferrar lite hon åker
på söndag så detta blir sista gången innan hon åker men så är det.
Fick postat mitt jävla brev idag med i en gul låda känner lite agg mot dom
asså dom tillhör 1990 talet,dom är gula och ser allmänt flummiga ut
fan kanske ska gå ut någon kväll och skruva ner alla så man slipper se
dom eller skriva ett mejl till postministern om det finns en sån,att
sluta med dessa lådor det är liksom 2010 vi passar mejl och använder
facebook och fan vet allt.
Bästa sandra skulle tydligen på någon arbersintervju idag gött för henne
men kommer sakna henne i bänken brevid om hon lägger av liksom.
Har jämt så flöm ihop så det blir nog lite långsamt tror jag allt
ikväll börjar nya robinson och lyxfällan för er som eventuellt har missat de.
Hm lyxfällan blir nog siså där tror jag när inte charlie och mattias är
gubbarna i kostymerna längre :S,sen robinson får vi se hur det blir
med kan blir spännande hihih.Men jag har väl fullt upp med plugget så får se
hur mycket det blir tittat på allt på tv ikväll håll tummarna för mig imorgon!!!!

Ska göra en sån där Sms puff(Gw citat)


Hoppas ni inte slutat rösta på mig !!!
det fungerar fortfarande !
Det gör man lätt med ett sms !
smsa då PARTY 5 till 72697

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: