Typ tjah bloggen!

2010-10-08 @ 11:38:00

Jaaaa då va de fredag!!! och eftermidda tentan är gjort !!! men blandade känslor
men just nu känner jag mig taggad och glad faktiskt.
Dagen började dock inte bra började med att internet hade fått flipp det funkade inte
sen gick jag ut i badrummet såg att att ja fått en stor tagg i näsan som ja fick peta
ut som gjorde rätt ont :S sen gick jag ut och bilen nerkladdad me någon lila äckelpäckel.
Sen kom tentan men den gick sådär lite ovisst hur de gick faktiskt.
Men nu känns allt bättre ska firra upp me käk snart innan johanna och robban kommer
och tittar över på lite bärs och lite galna upptåg.
Känner att denna helgen kan bli riktigt rolig heheh känner mig jävligt taggad och på bra
humör liksom de ultimata hade vart att tentan klaras och kvällen blir övermäktigt
roligt funderar även på att sussa en stund.
Liten sliten av konstig anledning men följ bloggen så får vi se hur allt utvecklas.

MMM de utvecklades så att ja drog åh köpte pizza åh den feta pizzan droppa
och ja då mitt ägg huvud placerar pizzan i sätet så de dryper flott på sätet
i bilen fan !!!! tänkte slänge iväg den där pizzan åt helvete fan fan fan fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: