Ey äre tisdag?

2010-09-28 @ 17:52:42

Kej hemma igen från mormor,haft en trevlig dag faktiskt heheh
fick snacka med morsan med om helgen (hahaha ett galert skämt).
Nu skall faktiskt va lite seriös och plugga och renskriva lite frågor
imorgon blire att handla och läsa och ba leva livet !
Helgen va rätt galen jag säger bara drama drama drama herregud
vafan är vi påväg liksom,jag är inte 14 år även om folk vill tro det!
liksom har inte sagt att jag är speciellt mogen,men de står jag för
så dissa mig som fan om det känns bättre.
Jag har inte gjort ett skit för att skapa drama i helgen jag berättar
bara sanningen är ärlig och vill att folk ska göra rätt för sig!
thats the shit så ba acceptera eller ge mig fingret! jag skiteriiiiiiii

I helgen blire partaj hos johännna ska bli soft som fan som fan
me gänget som vanligt,vi ska ba ha så jävla  rolih!
sen vill jag gratta bast för hans tog tydligen körkort igår
nu får man nog(låsa in sig när polacken är bakom ratten) nee
skoja ba bruur du är nog grym på din grejj!

någon som har kan göra en head åt peg! vill ha någon rolig
dom som kan tänka sig,kan väl passa en mess någonstans!
Måste ha en ny head!!!!!!!!!!!!!
Neee ska jag vara seriös och plögga lite hare gött !



Bjuder på en galen bild från helgen!
från vänster: Peg (en matte som ej syns)jonna aka partygirl
och bästa batti!!!!!som ba njuter :D
Tror det va fisherman vi körde och tequila :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: