Helvete!!!!!

2010-09-16 @ 14:40:52

Helvete fortsatte sedan innan skola tappa massa grejjer på vägen !!grrrr
SÅ ja var grymt arg när ja kom innanför dörrarna hehe lite överdrivet kanske?
men skit samma en jobbigt morgon ger sina spår men sen blev bättre och bättre.
Efter skolan slut drog jag och bästa Sandra en lunch minns inte vad det hette
de var någon sörja med kyckling bacon och sås typ ! men rätt gött endå speciellt baconet!!!!

Efter de var vi lite seriösa och satte oss  i bibblan och pluggade och skrattade omvart annat
men vafan de va flippat åh sånt diggar peg så de var trevligt.
Fick rätt mycket gjort med så de va jävligt chill hon skulle dra åh rösta och gadda sig sen!
Så jag drog hem hämtade lappen och drog te kronan och droppa min röst med (hoppas den avgör allt i maktens jävla hålor) Så nu är jag hemma igen rätt skönt ska koppla av en stund
sen blire städning som jag typ tjötato m hela veckan men som aldrig sker hehe ni vet peg style:D.
Men ska försöka vart så duktig idag så tycker jag är värd att softa lite liksom.

Sen kommer bruur över så vi ska väl flippa och lira lite spel kanske men frågan är
vad händer imorgon tro ? fan vi får dra ihop något sjukt taggad som vanligt hehe.
Kanske droppar något senare ikväll vi får se(slänger kanske upp någon bild på den flippade apan ni vet).

cya för nuuu!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: