Ja då onsdag "Lill lördag"

2010-09-22 @ 15:03:45

Haft massa att göra hittils idag endå blev de inte så tungt,som jag trodde
drog först och handla på willys behövde käk och mojjs.
Sen laga jag mig en smarrig sallad samtidigt som ja stkade runt i lyan,
så grym är jag "dom säger att killar inte kan göra flera saker samtidigt"
men det kan peg kan jag lova!!!även om jag inte har grejjat klart.
Men det blev mycket spring mellan köket och rummet hooh
Så nu har jag tagit mig en liten rast att varva ner på väl behövligt.
Tror jag ska te daddy en sväng sen ska grejja och höra lite inför
fredagen vad som gäller.
Imorgon blir det med massor att göra ska först träffa bästa Sandra
och plugga med henne nånstanns,sen blire sitta kvar i några extra timmar
kan bli rätt gött endå faktiskt gillar att ha dagen spikad.

Sa häromdagen att jag var så jävla upprymd och glad
den känslan var skön,men kortvarig idag känns det helt
tvärtom på något skumt sätt känner mig alls så jävla pepp längre.
Känner mig bara nere hängig och väldigt ensam.
Jag vet att jag inte borde känna mig ensam men jag gör faktiskt
det idag har så mycket inom som jag vill dela med mig av
men känns inte som någon fattar eller kan ta till sig det!
mm så blev min vecka inte alls så jävla kul :(
vi får se hur detta utvecklar sig!






Glöm inte!!!!

Rösta på Daniel Hanner som 100% PARTYAMBASSADÖR
genom att skicka  ett sms med texten PARTY 5 till
72 697


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: