Måndag igen!!!

2010-09-27 @ 18:36:33

MMM jag vet ångest,men endå inte heheh fick precis ett humm hur jag ligger
till 100%party tävlingen.(fråga om ni vill veta mer!)
Sen annars blev  de lite skola med bästa sandra,vi gjorde klart alla frågor
så jävla härligt slippa tänka på dom.
Annars i helgen vare galet som vanligt och förbannat kul,får ge alla
ett fett tack för denna underbara helg liksom ehehhe.
Sen har jag vart en sväng på överby åh kikat runt,nu blire ba chilla
resten av kvällen imorgon blire mer plugg och hälsa på mormorlina :D

Fan längtar redan till helgen,blir partaj hos johanna hihi sen ut såklart
förutom det så har jag fått tandvärk :( som värker ibland typ lite störande
om de inte går över snart får jag nog ringa till tandläkarn.



Glöm inte detta nu bara!!!!!!
Sms info är:
För att rösta på Daniel Hanner skickar man ett sms med texten PARTY 5 till 72 697


Rösta på mig så blir jag väldigt tacksamm!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: