Måndags natt!!!

2010-09-13 @ 23:48:22

Först och främst vill jag tacka alla som var med och firade min födelsedag i helgen
jävligt kul !!! och galet naturligtvis kommer slänga upp lite bilder från d när jag får tag i dom.
Säger bara all kärlek till dessa fina underbara människor som gjorde helgen skit rolig,
trevlig och sjävklart va vi galnast!!! nee ba helt klockrent så jävla gött när man kommer in i
sånt flow när man är ute.

Idag har jag vart i skolan på en helt okay föreläsning men ja skrev ja fick ont i handleden :D
sen efterskolan drog vi direkt te götet och hjälpte farbror flytta.
Belöningen för de en skinnsofffa woho :D thx visade även den nya lyxvåningen över stan
så fukking nice de får man nog satsa på i framtiden måste bara dra in dryga 3 millar först :D
Så det blev en pizza och lite prat med en jävla fin utsikt överstan rätt maxxat asså!!!

Denna veckan är bara så fullproppad dels blire födelsedagskalas igen!!! för rozza ja
ska börja fixa lyan för nya soffan börjar redan städa och grejja imrogon pust!!!.
Sen ska ja hälsa på mormor,besikta bilen och samtidigt plugga kommer va slut till helgen.

Hoppas dock att denna helgen blir lika uppskattad med galna upptåg och lite sömn
och rätta flowet liksom så jävla skönt är allt då bara,luta sig tillbaka åh bara njuta liksom.
Ah juste vi träffa böbba igen efter hennes vistelse i afrika de var trevligt,men följ bloggen
under veckan så får vi se hur allt utvecklas och hur galet det blir så klart!!!!

Sen vill jag avlsuta med idag att tacka alla som gjorde sommaren 2010 helt jävla underbar
den med haft så jävla roligt,även om det blev lite mycket flängande och lite sömn ibland.
Så var detta en jävla utflippad rolig sommar big upps för er!!!!

Cya för nu.....(trött som sjutton)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: