Onsdag!

2010-09-29 @ 18:30:47

Japp då har nästan hela dagen gått tack och lov,hat på denna dagen så jävla långsamt.
Fan har pluggat städat åh käkat hela dagen känns det som
Idag känner jag mig verkligen inte alls i form så jävla tråkigt allting.
Ingen kul ingen fart nånstanns liksom är de bara för det är en trökig onsdag?
Fan ska nog be batti köra mig nånstanns imorgon skulle va kul åh se hur han
kör typ!
förutom det blire skola imorgon skönt som fan att komma bort härifrån ett tag
så fukking gött faktiskt man blir faktiskt lite knäpp när man sitter själv och vill ha sällskap.
För er som eventuellt har missat de så är snart september slut!
Nästa månad kommer bli grymt spännande på många sätt kan jag lova wohoo!

Men ikväll äre ba depp,inget kul ingen att snacka med allmänt segt åh döööt
vad ska man göra liksom ? ba typ gå åh lägga sig hade så fukking svårt att
sova igår fett jävla jobbigt ingen sömn alls låg ba och tänkte, åh fan liksom
längre man ligger ju större blir problemen man tänker på :(.

cya för nu!!!


GLÖM INTE RÖSTA OCH GÖR PEG TILL PARTY AMBASSADÖR!

SMS = PARTY 5 TILL 72697

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: