Tisdag tröttheten är en faktor!!!

2010-09-21 @ 17:08:18

Fan vikken dag i skolan,trött som helvete men dokc var dagen rätt
bra lärt mig massor hahahah :D.
Nu blire en väldigt lugn kväll kan jag lova måste verkligen vila
blev rätt mycket både igår och idag och lite sömn men så äre
jämt i mitt fall :S tyvärr.

Ikväll ska nog slappa vid tvn mest kanske kika lite på hvs hemsida med
men får se liksom,woho fick ett förslag på gaddning med så jävla nice
får om det blir nåt utav de för höra med bästa sandra om det blir nåt.
Imorgon ska ja stor handla kylen ekar fast bärs finns såklart :D(student vet ni).
Sen äre den här tävlingen som är jävla spännande att äns får chansen
liksom helt underbar bekräftelse liksom på att man är som man är :D
som jag alltid vetat men hoppas det funkar för er endå.


Fick en sån konstig känsla idag med,sitter i bröstet nånstanns
en varm god känsla bara av välbehag typ blev gött upprymd.
Konstigt när tentor och andra resultat närmar sig så känns det
som att allt är endå bra, och man blir lung och harmonisk så skönt.
Får se hnur detta utvecklar sig under veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: