Trosdag vad sker? lipz för vissa vet jag :D

2010-09-30 @ 12:25:26

Precis hemkommen från skolan,va riktigt bra idag faktiskt trevligt.
Var ett bra seminarium så vi fick chansen att lära känna varandra
och dom fick känna på peg så ömsesidigt wohohoho.
Nu äre nog dax för lite käk tror jag,lite smått hungrig trots att jag
käkade en bastant frukost liksom åh var sjukt trött i början av skoldagen.
Vad blire idag då ? jo det får bli svamp och bacon och pasta enkelt gött
peg style ! hihihi fast jag att vagalken gillar det med.
Får passa ellen en kram som uppfann denna goda maträtt go sistah!,

Ikväll blire nog lugnt ska nog glutta på tvn,och ba chilla blir trist men
så äre ibland,imorgon äre en spännande dag ska först ombesikta skit bilen
som inte gick igenom förra gången gött att få det gjort endå.
Sen blire väl lite hem käka åh höra me boysen när dom tänkt dyka upp.
Sen blire förferre hos peg innan utgång där vi träffar girlsen som förferrar
på ett annat place liksom.Ganska homogent men blir alltid nice endå :P
Som vanligt väl ollan me massa party ba och flömigheter typ men sånt
är livet och det är inte fy skam.



Säger det engång till glöm inte rösta!!!!

SMS: PARTY 5 TILL 72697
sms tjänsten kostar 5 kr plus ev trafiktaxa
Men vafan ni får göra mig en tjänst nu
att få uppleva något utöver det vanliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: