Kvälls inlägg

2011-04-12 @ 23:23:34

Lång dag i skolan trött åh sliten. Va hemma rätt sent halv 6 närmare bestämt, var och plocka upp nya nycklar och tog en fika på vägen. Imorgon blir de studera på högnivå måste få klart lite uppgifter till torsdagen sen börja läsa på inför nästa vecka. Så det är bara att köra järnet dom kommande dagarna men det ska nog gå bra, egentligen borde man inte klaga detta är av fri vilja så nu kör vi så de ryker. I helgen blev det party jävligt lyckat sådant med tack alla härliga kurskamrater för de love them.....

Känner mig lite sådär halvt trasig igen jobbigt :( är lika glad och sprallig som vanligt men inom mig känns de grått,trist och ensamt. Mina sömnproblem gör sig påminnda aptiten minskar och allt som följer med dessa jävla besvär. Fast rent kroppsligt mår jag bra men det är bara grejjen att nåt saknas eller snare en avsaknad av nånting det där som förgyller tillvaron. Jag känner inte längre ensamheten som nåt positivt den börjar faktiskt göra sig påminnd även om jag trivs med den ibland.
Får se hur de utvecklas orkar inte ligga sömnlös och tänka fram och tillbax vad man ska göra och få allting bra eller om man bara ska sopa allt under mattan så förbannat trött på att aldrig få någon riktig bekräftelse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: